Lees het verhaal van Jochen

Jochen’s eerste dag bij zijn nieuwe klant.  Zoals verwacht was het stil in de anders bruisende hal van Telenet. Van een klein verschil gesproken!

Overal hing afspanningslint en Jochen moest tientallen meters omlopen en trappen doen. Want de de ene toegang dient enkel als uitgang en de andere wordt enkel als ingang gebruikt. Het leek wel een film.

Jochen’s teamleader Stef moest er natuurlijk wel zijn. Collega Paul, die vlakbij woont, kwam uit sympathie en nieuwsgierigheid even langs. Ook voor hen was het de eerste keer terug!

“Ik heb m’n laptop ontvangen, een eerste keer ingelogd en wat apps geïnstalleerd. En voilà, dat was het dan. Een uurtje binnen geweest (enfin, toch tot in de hal) en de rest van de contacten zullen via Skype verlopen.”

Kennismaken met de rest van het team? Daarvoor is er WhatsApp. Hoewel het een a-typische manier was van opstarten bij een nieuwe klant, ervaarde Jochen het toch als een warm onthaal!  Collega’s waren daar, alles was in de puntjes voorbereid, wat wil je meer!

Ondertussen heeft Jochen zijn eerste zittende stand-up achter de rug, zelfs op agile werken heeft COVID-19 een impact 😉